ההבדל בין מנעולן לבין פורץ מנעולים בחיפה

ההתקלות היחידה שלי לגבי פורץ מנעולים בחיפה הייתה איי שם בסוף השנה, בה אני מוצא את עצמי מבלה לילה שלם במחשבות על הפורץ רכבים ועם שקית במבה של אוסם, בין חטיף לחטיף שאני מנסה להבין את ההבדל המהותי שאדבר עליו בהמשך, אני מוצא עצמי חולם על פרסומת הבובה של אוסם שלא עזבה אותי במנוחה. בהחלט לילה עזוי, אבל ככה מכינים במבה!

            .

אז לעניינו, להזמין פורץ מנעולים בחיפה או מנעולן?

פורץ מנעולים תפקידו לפרוץ כל מנעול, אשר נתקע מכל סיבה. ישנו תפקיד דומה מאוד והוא תפקיד המנעולן. מה ההבדל ביניהם ומתי מזמינים כל בעל מקצוע?

פורץ מנעולים בחיפה ומנעולן שניהם עוסקים בתחום המנעולים. מלבד השם הדומה, עיקר עבודתם שונה .לכל אחד מהמקצועות הסמכה אחרת וכל בעל מקצוע מטפל בדברים אחרים הקשורים במנעולן

מה ההבדל בין פורץ מנעולים בחיפה למנעולן?

פורץ מנעולים בחיפה תפקידו כשמו בדיוק- לפרוץ מנעולים. בין אם יש צורך לפרוץ מנעול כי המפתח נאבד, או כי המנעול עצמו ישן ביותר- פורץ מנעולים בחיפה מגיע לבצע את פריצת המנעול. פורץ מנעולים בחיפה עובד 24 שעות ביממה, וזמין להגעה למקום בזמן הקצר ביותר. אלו שני תנאים הכרחיים לעבודה כפורץ מנעולים בחיפה, משום שאם הפורץ מנעולים יגיעו אחרי לילה שלם בו אתם ישנים בחדר המדרגות – אין מדובר במצב נעים כלל.לפורץ מנעולים חשובה ההתנסות בשטח ובוחרים איש מקצוע לפי הניסיון שלו בשטח וכמות הפריצות מנעולים אשר ביצע בפועל.

מנעולן הוא בעל הסמכה רחבה יותר בכל הקשור במנעולים. מנעולן יבצע עבורכם החלפת מנעולים והחלפת דלתות, ידע כיצד להתאים את המנעול החדש לצירי הדלת הקיים, ייעץ בהתקנת מנעולים ועוד- כל הקשור במנעולים. כמובן, מנעולן גם יכול לבצע פריצת מנעולים משום שהוא בעל הידע לכך. יש לוודא כי הוא אך בעל הניסיון לכך בשטח.

פורץ מנעולים בחיפה וגם מנעולן עומדים לרשותכם במקרים בהם יש צורך לפרוץ מנעלים. מרבית הפעמים לבעל המקצוע שתזמינו תהיה הסמכה גם של פורץ מנעולים בחיפה וגם של מנעולן. יחד אם זאת, אין הדבר הכרחי ולכן לפני הזמנת איש המקצוע יש לוודא כי הוא מוסמך ובקיא בעבודתו.

למרות השם הדומה, פורץ מנעולים בחיפה ומנעולן אלו שני תפקידים שונים.  פורץ המנעולים מתמחה בפריצת המנעול בעיקר בזמן אמת,חשוב ביותר הוותק שלו השטח הזמינות שלו בכל שעה. לעומתו המנעולן דואג להחליף את המנעול מבעוד מועד, להתקין מנעולים ודלתות וכל עבודה רחבה יותר הקשורה במנעול.עבור מנעולן חשוב הוותק כמובן אך רוב העבודות נעשות עם תיאום מראש.

 אז בנגיעת הסיפור האישי, אספר שבמקרה שלי לאחר שפורץ המנעולים הגיע, והגעתי הביתה, יומיים לאחר מכן מצאתי עצמי מבקר בקופת חולים לאומית, וכנראה בגלל שהתקררתי בלילה ההוא. למרות שהכל למעשה הוא לטובה. היה קצת מבאס העניין עם האנטיביוטיקה.