השכרת אוהלים לאירועים חורפיים עד 100 איש

למה לבטל אירוע בתאריך מסויים אם אפשר לחשוב מחוץ לקופסא? העזרו בשירות השכרת אוהלים לאירועים בחורף אשר מספקים אוהלים איכותיים על מנת שתוכל לארח כל אחד מתי שתרצו!

השכרה של אוהלים לחורף 100 אנשים

תכננתם לקיים את מסיבת החינה, שבת החתן או אפילו בת או בר המצווה בחצר או בגינה וגילתם שהאירוע "נופל" על יום גשום.

אז רגע לפני שפניכם שנכנסת לאתר השירות המטאורולוגי לבדוק את מצב הגשם ולבטל הכל, כולל שינוי מלא שלהתאריכים, חשוב שתדעו שיש מה לעשות, על מנת שהאירוע יתקיים בזמן המתוכנן, מבלי שמזג האוויר יפגע בהצלחתו.

הפתרון יגיע בדמותו של שירות השכרת אוהלים.

גשם

אז לא יצא לכם ללכת ולסגור אולם לאירוע אבל השכרת אוהלים לאירוע קטן עדיין על הפרק?

השכרת אוהלים לאירועים כוללת מספר סוגי אוהלים כאשר ניתן ליהנות מאוהלים איכותיים ועמידים בפני תנאי מזג האוויר המשתנים.

במידה ותקפידו לבחור בצורה נכונה את אותו אוהל להשכרה, תוכלו ליהנות מלוקיישן נעים ואיכותי לקיום האירוע שלכם מבלי שהגשם שצפוי יטריד אתכם.

קר לכם שחבל על הזמן? אל תשללו את האופציה של השכרת פטריות חימום לאוהל מכיוון שעלות של פטריה כזו עולה בין 200-350 שקלים תלוי בגודל שלה ובמידת חימום שלה ויכולה לעזור לנו ולאורחים שלנו להתחמם גם בימים הקרים ביותר!

השכרת אוהל והציוד הנלווה

אוהל לאירוע - השכרתאוהלים.com
אוהל לאירוע – השכרתאוהלים.com

חברה המציעה שירות של השכרת אוהלים לאירועים, תציע בין היתר גם את השכרת הציוד הנלווה שולחנות, כיסאות, תאורה מתאימה, מקרר, מיחם וציוד אחר אשר נדרש לצורך קיום האירוע.

כך יוצא, שגם אם אתם מגלים שאין לכם מספיק שולחנות או כיסאות אשר יספקו עבור כל המוזמנים, תוכלו להיות רגועים בידיעה שהחברה אשר תשכיר עבורכם את האוהל תסגור עבורכם גם את הפינה הזאת.

הדבר היחיד עליו חשוב שתשימו דגש הוא כמות האנשים אשר עתידים להגיע לאירוע שלכם על סמך הנתון הזה ניתן יהיה לבחור את האוהל הנכון כמו גם את סוגי הציוד והכמויות הנדרשות מכל סוג מכיוון שפרמטר כמו מספר השולחנות תלוי גם בגודל השולחנות, תוכלו להיוועץ עם החברה המשכירה לגבי הנושא ולקבל המלצות רלוונטיות.

כמה עולה להזמין אוהל לאירוע בחורף שמתאים ל 100 – 120 אנשים?

מבצע אוהל אבלים לחורף
מומלץ לבחור נכון אוהל לאירוע! – מבצע אוהל אבלים לחורף באתר אוהלי אריאל

ליהנות מאירוע נפלא בכל עונות השנה

השכרת אוהלים לאירועים מהווה כשירות אשר יכול לאפשר לכם לקיים אירוע מוצלח בלי קשר לעונת השנה או לתנאי מזג האוויר בחוץ בעיקר אם האוהל מוקם באזור מקורה.
כמובן, שטרם השכרת האוהל, כדאי לברר פרטים על האיכות ועל העמידות שלו בפני נזקי מזג האוויר השונים.

בחירה באוהל איכותי ועמיד, בגודל המתאים, יאפשר לכם לארגן אירוע חווייתי, ייחודי ומהנה בעלויות נמוכות יחסית כמובן, תמיד תוכלו להשקיע בתפאורה אשר תסייע בהתאמת האוהל לסוג האירוע אותו אתם עורכים כמו גם לקונספט אשר עומד מאחוריו.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? בקרו באתר השכרתאוהלים.com

מבחר של מוצרים איכותיים לכל לקוח! – איש קשר: אביב או משה