כמה שווה רכב לברזל – היתרונות במכירת רכב למגרש פירוק

הרכב שלכם ישן, זקוק לתיקונים בתדירות גבוהה או סתם עומד בחניה? כדאי לכם לברר כמה שווה רכב לברזל

קשה מאד להסתדר כיום בלי רכב, אך בעוד שרוב הזמן השימוש ברכב מסייע לנו להיות יעילים ומהירים יותר, יש מקרים בהם הרכב הופך לנטל על בעליו. במצבים בהם הרכב אינו משמש את בעליו, אפשר וכדאי לברר כמה ניתן לקבל תמורת מכירתו לברזל.

באילו מצבים מדובר ומה היתרונות של מכירת רכב לברזל?

יש שלושה מצבים עיקריים בהם משתלם למכור את הרכב לברזל:

  • המצב הראשון הוא כאשר הרכב ישן מאד וזקוק לתיקונים בתדירות גבוהה. במקרה כזה לעתים לא משתלם כלל לתקן את הרכב, מפני שהעלות המצטברת של התיקונים עולה על סך שווי הרכב או מהווה נטל כלכלי כבד על בעליו.
  • המצב השני הוא במקרה של רכב שעבר תאונת דרכים והוגדר כטוטאל לוס על ידי שמאי מקצועי. במקרה זה מוטלת על הבעלים אחריות לפינוי הרכב למקום ייעודי.
  • המצב השלישי הוא כאשר מחיר הרכב במחירון נמוך מאד ואינו מצדיק את ההתעסקות הרבה עם מכירה לאנשים פרטיים ומכירת המכונית לפירוק היא הדרך הקלה והיעילה להיפטר מהרכב הישן.מכירת רכבים לפירוק

בכל אחד מהמקרים הללו ובמצבים נוספים בהם אתם תקועים עם הרכב ולא יודעים מה לעשות, כדאי לבדוק כמה שווה רכב לברזל מסוג הרכב שברשותכם. מכירה של רכב לברזל חוסכת מכם זמן רב בהתעסקות עם מציאת קונה פרטי או פתרון אחר לפינוי הרכב מהחניה, והיא מאפשרת לכם לקבל תמורה כספית מסוימת לרכב שכבר אינו שמיש, כשהאלטרנטיבה היא לא לקבל תמורה כספית כלל. בדרך כלל קונה רכבים לפירוק יקנה מכם גם רכב מושבת אשר מיועד למכירה לברזל. לקבלת שירות מהיר ומחיר הוגן נמליץ לפנות אל עומר וניר פירוק מכוניות המנוסים בתחום כבר שנים רבות ויוכלו לספק לכם מענה מקצועי ותמורה הוגנת.

כיצד ניתן לדעת כמה שווה רכב לברזל

יש האומרים שניתן לקבל תמורת מכירת רכב לברזל כ-10% ממחיר המחירון של הרכב, אולם בפועל המצב מורכב יותר. קביעת המחיר שתקבלו תמורת הרכב, תלוי במספר גורמים, וביניהם מצב הרכב, הגורם הקונה וגורמים נוספים. בסופו של דבר, המחיר שיוצע לכם יכול לנוע בין מאות לאלפי שקלים, כך שלא מדובר במחיר גבוה, אך כאשר אין שימוש אחר ברכב זוהי תמורה הולמת.

מכירת רכב לברזל

כדי לדעת מה גובה התמורה שתוכלו לקבל, תוכלו לעיין במחירונים המפורסמים באתרים שונים ברחבי האינטרנט, או ליצור קשר עם חברה הקונה מכוניות לפירוק ולברזל. כאשר אתם מבררים אודות המחיר, יש שתי נקודות חשובות שכדאי להתייחס אליהן. הנקודה הראשונה היא לא להתפתות להסכים להצעת המחיר הראשונה שתקבלו. בדרך כלל החברה תשלח נציג שיעריך את מצב הרכב ואת שוויו ולאחר מכן תקבלו הצעת מחיר. כדאי לבקש הצעת מחיר לפחות משתיים שלוש חברות, ורק לאחר מכן לראות מהי ההצעה המשתלמת ביותר. הנקודה השנייה היא לבדוק מה כלול בהצעת המחיר. חלק מן החברות יכולות להציע מחיר שיראה לכם גבוה ביחס לחברות אחרות, אך בפועל תגלו שגרירת הרכב היא על חשבונכם ולא יישאר לכם הרבה מהמחיר שהוצע. בחברות אחרות, השירות כולל גם גרירה של הרכב ללא תוספת עלות או בעלות נמוכה.

מכירת רכב לברזל – הפתרון המהיר והמשתלם ביותר למי שרכבו כבר אינו תקין ולא ניתן להרוויח רבות ממכירתו.