מתנפחים גדולים להשכרה

מתנפחים גדולים להשכרה

אין מסיבה בלי מתנפחים היום. ילדים מתים על זה, הורים אוהבים לשמח את הילדים וזה גם נותן להם המון שקט נפשי לשבת בצד ולראות שהילדים קופצים על מתנפחים בטוחים לשימוש ועושים הרבה שמח. מתנפחים הם מה שמביאים לכל מסיבה ולא בכל יום. מתנפחים גדולים להשכרה הם בדרך כלל קלי משקל וקל להכניס אותם לרכב. היתרון הגדול שלהם להורים ולעורכי המסיבה הוא שהם קלים להפעלה כך שכל אחד יכול לעשות זאת, והמחירים שלהם סבירים בהחלט, במיוחד אם משלבים זאת עם עוד כל מיני גימיקים ואטרקציות נהדרות שילדים אוהבים במיוחד ליום ההולדת שלהם. אם אתם נחושים בדעתכם לשמח את הילדים ביום הולדת שלהם, אל תוותרו על מתנפחים גדולים להשכרה משום שהם אלה שהופכים מהר מאוד למוקד המסיבה, ואתם יכולים לבלות ככה שעות כשהילדים קופצים עליהם ומטפסים לכל מקום.

מתנפחים להשכרה
מתנפחים להשכרה

מתנפחים מתאימים לכל גיל

מכיוון שהם גם רכים הם יכולים להיות בטוחים מאוד. מתנפחים גדולים להשכרה מעולים גם לתינוקות ולפעוטות, כאשר מתאימים להם את הסוגים שטובים להם. יש כאלה אפילו שאפשר למלא במים ובדרך זו גם לתת להם לשכשך במים ולשחק. זה תלוי במסיבה ומי שבא אליה. הם מיועדים להפעלה עצמית ומתאימים לכל מסיבה. תוכלו למצוא כאלה גם שיש להם מגלשת קצף שעליה ילדים מתים במיוחד, אבל זה כבר עניין של טעם. בכלל, כדאי מאוד לדעת שמסיבות הילדים של היום משופעות בהיצע גדול של גימיקים והפעלות, כמו סם בועות סבון למיניהן מכל מיני מכשירים, מה שמריץ את הילדים כבר בכל החצר אחריהן, והשמחה רבה בין המתנפחים. תוספות אחרות שתוכלו להוסיף למסיבת מתנפחים כזאת היא מכונות מזון למיניהן לכל הדברים שילדים אוהבים, כמו פופקורן ושערות סבתא ונקניקיות, דוכני משחק ומשחקי ג'ימבורי ומתקני קצף ועוד. מסיבות הילדים של ימינו הן בהחלט כבר לא המסיבות של פעם. הן שמחות ומושקעות יותר ולכן מתנפחים גדולים להשכרה בכל מיני דגמים וצורות הן האטרקציה הזולה והכדאית שכדאי בכל מקרה להשקיע בה.

מכונת פופקורן
מכונת פופקרון

דגמים ומחירים של מתנפחים שונים

מתנפחים להשכרה באים בדגמים שונים שהילדים אוהבים במיוחד. זה יכול להיות דמות של גיבור על או דמות מהאגדות וסרטי דיסני, למשל. מתנפחים עם מים שכוללים בריכה ומגלשות יכולים לעלות כ-350 ש'. דגם מגלשה פשוט יעלה 250 ש'. אם תוסיפו ג'ימבורי זה יגיע ל-400. מתנפח של ג'ירפה שהיא מגלשה ענקית שגם מטפסים עליה תעלה כ-300 ש', מתנפח מסוג אתגרון שנראה כמו מתקן אימונים גדול ומאתגר לילדים הגדולים יותר יעלה גם הוא כ-300 ש'. שימו לב למגלשות ענקיות מסוג מגה סלייד שיכולות לעלות מחיר סביר של 280 ש'. טירה מתנפחת ענקית יכולה לעלות 200 ש' ומתנפח ענק בצורת כלב דלמטי מקסים יכול לעלות לכם רק 280 ש'. מומלץ לכם להוסיף מתחם קטן של ג'ימבורי בחבילה של 10 מתקנים ב-250 ש, וזה יהיה נפלא לכל הגילים.

להזמנת מתנפחים בגדלים שונים בקרו בגלריה של עולם השעשועים באתר השכרתמתנפחים.net