פוסט ראשון על חשיבות פירוק מכוניות בישראל

היי חברים, טוב אחרי מסע לא קטן של קריאה והקשבה בשיעור לימודי תאוריה שהיה ממש מתיש אבל אני בטוח שרב החומר די נכנס לי לראש אני בכל זאת אדבר בפוסט הזה על פירוק רכבים.

מתי מוכרים רכב לפירוק?:

רכבים מיוצרים מתחילה לתקופה מוגבלת מאד. זאת אומרת, לכל רכב ישנו טווח מסוים של שנים ומרחק שהוא יכול לעבור ואחר כך, הוא כבר הופך להיות חסר ערך. רכבים שנוצרו בשנות השבעים של המאה הקודמת למשל, בהחלט עשויים להיות לא רלוונטיים לשימוש כיום ואפילו רכבים שנוצרו לאחר מכן, ייתכן שהגיעו לטווח המיצוי שלהם. ישנם מקרים נוספים בהם רכב כבר לא מתאים לשימוש למרות שהוא יחסית חדיש. למשל, רכבים מעשר השנים האחרונות שהיו מעורבים בתאונת דרכים קשה, רכבים שנגנבו מהם חלקים מסוימים ועוד. כאשר רכב הופך להיות פחות רלוונטי ומתאים לצורך נסיעה, השימוש שיכול להיעשות בו קשור למכירתו לפירוק או מכירת הרכב לברזל. פירוק רכבים נעשה כאשר הרכב כבר לא נוסע.

מה עושים עם רכב שנמכר לפירוק?:

מידע על פירוק רכביםקונה רכבים לפירוק מרוויח כמובן מקניית הרכב שלכם. רכבים מפרוקים עשויים להיות שימושיים עבור כמה וכמה דברים. למשל, אם מכרתם את הרכב שלכם כאשר הוא נמצא במצב סביר יחסית, ניתן בהחלט לפרק אותו ולעשות שימוש בחלקים שלו לצורך חלקי חילוף לרכבים מתפקדים. זאת כמובן אפשרות שמתאימה לרכבים חדשים יותר שנמצאים על הכביש. כך, הרכב שלכם שכבר לא אפשרי לנסוע בו, יכול לספק חלק חילוף לדגם דומה שעדיין נוסע על הכביש. כמובן שיכול להיות שהחלקים ידרשו שיפוץ מסוים של קונה רכבים לפירוק אך הם שימושיים ללא ספק. במקרים בהם חלקי חילוף אינם רלוונטיים, ניתן לעשות שימוש ברכב שיצא מתפקוד אפילו לצורך מחזורו וייצור ברזל ממנו. בקיצור, זה שרכב מסוים לא נוסע, לא אומר שהוא אינו יעיל כלל.

קונה רכבים לפירוק:

אם החלטתם  שהרכב שלכם כבר לא יכול לשמש אתכם או אדם אחר לצורך נסיעה, זה הזמן לבחון את האפשרות של מכירות לאדם המכונה קונה רכבים לפירוק. קונה רכבים לפירוק הוא איש שמקצועו בין השאר כולל איתור וקניה של רכבים שיצאו מתפקוד. לאותו קונה רכבים לפירוק, ישנם האמצעים והכלים להפוך את הרכב הלא מתפקד שלכם לרכב שניתן להפיק ממנו משהו- בין אם זה חלקי חילוף, ברזל או כל דבר אחר. אז במקום להיות מיואשים לחלוטין מכך שהרכב שלכם כבר לא רלוונטי לחיים שלכם, שההשקעה הכלכלית בקנייתו כבר הפכה ללא משתלמת לאחר שנים של שימוש שהורידו את ערכו של הרכב עד כדי כך שהוא לא יכול לנסוע יותר, הנה לכם פיתרון מצוין- קונה רכבים לפירוק.

  • איתור של קונה לפירוק:

אתם יכולים לאתר קונה רכבים לפירוק על ידי פניה למוסך שלכם. שם בדרך כלל תפגשו קונים כאלו או שתוכלו לקבל הפניה למקום המתאים לצורך עסקה שכזאת. ניתן כמובן לחפש ברשת קונים אופציונאליים לפירוק. ישנם הרבה שעוסקים בתחום הזה ולכם נשאר רק למצוא אדם מתאים ועסקה רווחית עבורכם כמה שרק אפשר.ממליץ מאוד לבדוק את אתר dismantlingvehicles.net שנותן מידע

זה היה  המאמר שהחלטתי לכתוב עליו. כרגע אני לומד מכונאות רכב ואני ממש נהנה, פעם הבאה אשנח לכתובו אולי פוסט בנושא\תחום אחר.!חברים

ולסיום… נסיים עם סרטון נחמד שהועלה לאתר יוטיוב שמראה כיצד החברה האלה החליטו לפרק את רכבם! (לא מוסך ולא נעליים