מצבר לרכב טויוטה קורולה

אחד הרכבים בנמכרים ביותר בישראל הוא רכב טויוטה קורולה. טויוטה ידועה כחברת רכבים אמינה, עם מוצרים פורצי דרך (טויוטה פריוס) ומחזיקים לאורך זמן.

מצבר לרכב טויוטה קורולה

מצבר לרכב טויוטה קורולהכמו לכל אוטו, כמו לכל דגם, גם רכבים כמו טויוטה וכם רכבים כמו פרארי, לפעמים צריך להחליף מצבר. כמובן שיש חשיבות לסוג המצבר אותו אנחנו מחליפים שכן מצבר שלא יתאים לרכב לפי הגדרות היצרן יכול לעשות תקלות חשמל עתידיות וגם להפריע לנוחות הנסיעה ברכב. אבל בעידן בו הכל אפשר להזמין עד הבית, גם מצבר לרכב טויוטה קורולה אפשרי להזמין עד הבית. באמצעות טלפון אחד קטן ופשוט נוכל להגיד מה הדגם טויוטה שברשותינו,. מה השנתון, ולפי זה יגיע אלינו עד הבית במהירות מצבר חילופי לרכב.
לרשימת הדגבים של רכבי טויוטה לחצו כאן

יתרונות החלפת מצבר בבית

במידה ויש לנו תקלה עם המצבר, הדבר הראשון שאנחנו לא יכולים לעשות זה להניע את הרכב ולנסוע, לעומת תקלות אחרות שמאפשרות לנו לנסוע רק רצוי שלמוסך ישירות.(תקלות חשמל שונות). במידה והמצבר ברכב תקול, ההגעה למוסך תתאפשר אך ורק עם גרר מה שיעלה לנו את העלויות של התיקון פי כמה שכן גרר עצמו עולה כמה מאות שקלים, לא כולל המצבר שנשלם עליו במוסך. לכן, שירות מצבר עד הבית חוסך לנו את כל הטרחה וההטרדה המעצבנת הזאת, המצבר מגיע אלינו עד הבית עם איש מקצוע מיומן שמחליף לנו את המצבר ברכב שלנו בתוך מספר דקות ואנחנו יכולים לחזור לעבודה ולשגרת החיים מבלי להתעצבן ולבזבז שעות מיותרות והרבה כסף. שירות זה מגיע עד לבית הלקוח או לעבודה, השירות ניתן במשך 24 שעות ביממה וזמן בכל חלקי הארץ. כל מה שצריך זה להרים טלפון והמצבר החדש בדרך לרכב שלכם.

טויוטה קורולה

לסיכום: חברת טויוטה מייצרת רכבים איכותיים ברמת גימור גבוהה. אתם יכולים לסמוך על הרכב הזה שיקח אתכם ממקום אחד לשני בנוחות ובבטיחות מירבית. אם יש לכם מצבר תקול,

לחצו על הקישור ומצבר חדש בדרך אליכם >> מצבר

נסיים עם סרטון תדמית על הרכב טויוטה קורולה: